21 maj - sooooool

2014-05-21 @ 22:40:32
1. I'm drunk, I suppose


Invigde nya kjolen idag, flätade håret och trippade ut i kilklackar på sommarpromenad. Fusk-brunade mig dock tidigt imorse bara för att slippa den allra vitaste nyansen av vitt som mina små ben besitter. Jag får göra lite såhär  i början om man ens ska kunna vista sig ute bland folk, fast har lagt ner mycket av dendär hetsen kring att man ska vara skitbrun på sommaren ändå för det är ett omöjligt mål för mig att uppnå i vilket fall.
 
Känns förövrigt så jäkla kul att det nu är närmre nio månader sen Joline föddes, exakt lika lång tid som jag gick runt med henne i magen. Kan inte fatta att jag ens har varit gravid, haha på riktigt, det känns som att det aldrig har hänt. Typ som att det var nåt jag drömde. Jag är dessutom nere på samma vikt nu sen innan, har varit det ett tag i och för sig men nu står vågen stabilt. Jag kan ha alla mina gamla kläder igen, och jag kan i ärlighetens namn säga att just NU trivs jag så förbannat bra i min kropp. Bättre än jag någonsin gjort. Har haft ett par tuffa månader efter jul när jag bara kände mig knubbig och ful, men fan det känns mycket bättre nu - vet inte om det beror på vädret eller vad det är. Känner mig så sjukt snygg typ alltid numera. Det är såhär det SKA kännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0