22 maj - klänningsjävel

2014-05-22 @ 23:12:00
1. I'm drunk, I suppose
Skulle ju byta min ena klänning idag till en större storlek, och på två dagar har det tydligen vallfärdats så mycket folk till H&M att det såklart inte fanns en enda klänningsjävel kvar i det mönstret. Eller jo - två i samma storlek jag redan köpt. XS, I alla andra mönster fanns det hur många som helst kvar av alla storlekar... Aja. Den är ju inte jätteliten, men får nog bli handtvätt på dendär med tanke på att H&M's kläder brukar krympa en del i tvätten. Alternativt skaffa mindre tits.
 
Joline den lilla dockan har inte sovit mer än max 30 min på hela dagen, men det är förmodligen pga hennes tänder som är på gång nu. Man kan känna dem genom tandköttet nästan så det är inte långt kvar innan de bryter upp. Vanligtvis brukar hon sova 3 gånger på en dag innan hon somnar för natten, så hon slocknade direkt efter kvällsflaskan vid åtta och sover fortfarande nu, tre timmar senare - vilket är ovanligt med tanke på den senaste tidens kvällsstök som hon har börjat med.
 
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig också faktiskt. Imorgon ska vi till mamma, jag och snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0