23 maj - idyllen i Dalen

2014-05-23 @ 22:53:45
1. I'm drunk, I suppose
Åkte ut tidigt imorse till mamma med Joline, och vi har fördrivit dagen i ett otroligt härligt sommarväder. Mamma beställde hem en utemöbel-grupp utan att ens ha sett den först och det blev kanonfint på altanen, sen tvättade vi två bilen innan jag tog ner den till verkstan och fick däcken bytta till sommardäck (ja jag har inte kört på länge så därför det fortfarande var vinterdäck på), vi åkte till IKEA och kikade lite och Joline fick en matstol att ha hos mormor, innan vi slutligen landade hemma och grillade "hawaii-burgare" på köttfärs med bacon och färsk ananas på. Kvällen avslutades i den nya "loungen" som mor nu kallar den med lite kladdkaka och kaffe, Joline somnade i knät hos mig och vi fick besök av en liten igelkott som var väldigt social innan vi fick lov att gå in för att slippa bli helt uppätna av myggen. 
 
Verkligen en av de bästa dagarna på länge. Och som jag älskar min fina lilla tjej, hon gör mig så stolt och glad! Världens bästa unge ♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0