26 maj - förkylningen from hell

2014-05-26 @ 11:33:04
1. I'm drunk, I suppose
Min hals började muppa med mig redan förra veckan. Och så vaknade jag upp idag och insåg att bacillerna hade förökat sig i kroppen och nu är jag helt jävla genomförkyld. Sjukt täppt, ögonen svider och jag är så trööööött. Så typiskt när detta ska vara den sista varma dagen denna veckan innan det blir mycket svalare igen, 10 grader imorgon?! Fyfan. Överväger att fly landet till varmare breddgrader.
 
Så idag ska jag ta det lugnt. Ta med avkomman ut på en liten promenad i eftermiddag kanske. Invänta Arktis-vädret imorn.
 
 
Igår var jag sommarfräsh när jag gick och röstade iallafall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0