29 maj - #tbt

2014-05-29 @ 16:43:49
1. I'm drunk, I suppose
 
21 februari 2010 - här satt jag i Söttermans kök med honom och Nille klockan 00:54 och drack te. Jag har för mig att jag var deppig över något mansrelaterat och att killarna var hungriga och att de rotade i kylskåpet. Tror de kokade makaroner, eller så var det nudlar. Det här var standard under denna perioden - vi tre hos Sötterman, vi satt uppe hela nätterna, rökte som borstbindare, bara hängde. Glodde alltid film som Nille ALLTID somnade till. Sen när vi skulle sova så ockuperade jag soffan i rummet, Sötterman tog sin säng och Nille som vid detta laget var klarvaken efter sin powernap fick sova på ryggstödskuddarna från soffan, "öarna". Och så låg han nere på golvet och gnällde och jag skrattade som fan för det alltid var likadant. Och på förmiddagen sen när vi vaknat och klivit upp så kom Söttermans mamma hem och till slut så reagerade hon knappt över att vi var där för det var vi liksom alltid. Såna fina tider.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0