7 maj - ösregn

2014-05-07 @ 22:40:30
1. I'm drunk, I suppose



Från lunchtid idag och framåt har jag varit så utrååååkad. Otroligt tråkigt väder ute med regn hela dagen, så att ta med sig ungen i vagnen och gå en långpromenad var inget som lockade. Bara skit på tv'n hela dagen och hela kvällen. Joline har varit grinig, och jag powernappade i eftermiddags så nu är jag inte ens tillräckligt trött för att kunna sova.

Och det värsta är att dagen imorgon kommer inte heller vara mycket att hänga i granen - städning står på schemat. Ska städa hela dagen så att tiden går så att det kan bli FREDAG för då ska jag äntligen få lämna hemmet och få träffa Sofie igen som inte sker särskilt ofta numera. Fredagsfika. Kan ju inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0