9 maj - och jag är tillbakaaaa!

2014-05-09 @ 23:22:26
1. I'm drunk, I suppose
Och efter 5 månader så fick jag äntligen tag i en ny datorsladd då den gamla brann upp i december. Startade upp datorn nu och det var som att tiden stått still, i webbläsaren spelade episod 7 av Paradise Hotel (det avsnittet där Dorota kommer in) och i Spotify stod Peter Jöback's julskiva på paus. Men helvete så slö datorn är, hade ju för fasen glömt bort hur långsam den är... Så nu i helgen ska jag göra en backup och lägga över allt till min externa hårddisk, har t.ex ALLA bebisbilder på Joline någonsin på telefonen så skulle den pajja är det ju tack och goodbye med allt sånt. Har typ 200 bilder i systemkameran på minneskortet som väntar på att få läggas över till datorn och bli redigerat. Så det ska fixas, och sen ska jag göra en systemåterställning så maskineriet snabbas upp lite. Nu ska vi få ordning på bloggandet!
 
I eftermiddag/ikväll träffade jag Sofie. Och vi har bara pratat, pratat och pratat. Satt först på Le Croissant och tog en fika, sen sprang vi in på HM lite snabbt och sen vidare till Espresso House där vi satt djupt försjunkna i en nedsutten soffa och jag vräkte i mig en mudcake och det var rätt skönt. Det var en bra dag. Tack bästo <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0