12 november - ruskväder & hemligheter

2014-11-12 @ 19:50:44
1. I'm drunk, I suppose
Fyfan sånt skitväder det varit idag! Och trött har jag varit också. Blir väl lätt så när man har svårt att somna. Kände mig otroligt uppe i varv igår kväll och var inte alls trött - somnade inte förrän tolv, och sen blev jag väckt av Joline som drömde mardrömmar två eller tre gånger och somnade själv aldrig om riktigt efter det. Känt mig som ett vrak imorse. Fick tack och lov sova lite middag mitt på dan idag, och det var rätt roligt för då drömde jag att Frida hade skaffat en katt som skulle heta Kalsippen HAHA. Hysteriskt roligt med tanke på att det mycket väl hade kunnat hänt i verkligheten. Vaknade av att jag skrattade.
 
 
 
Sen kom Nicklas och hämtade oss (vi var hos farmor), och så åkte vi hem till Nybban. Och nu hela kvällen har det pågått hemligheter i mitt kök som snubben har hållt på och styra med, det är någon form av långkok och det ska bli sjukt spännande att se vad det blir! Luktar gott som sjutton iallafall. Sen fick jag en liten överrasking idag med - en fin stor ljuslykta, bara sådär lite spontant! Har ju lätt världens bästa man 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0