13 november - puss

2014-11-13 @ 11:01:41

Skrev ju igår om att min man höll på med hemligheter i köket...? Here you have it. Porterstek med en god öl till. Fyfan så fint!!! På riktigt, det var svingott. Är riktigt imponerad!

Har ju lätt världens bästa snubbe. Känt mig så jävla trött de senaste dagarna, och så kommer han hit och bara styr upp massa medan jag fick ta en dusch och ta det lugnt innan vi käkade. Sen har jag ju lovat att vi ska kolla på alla Sagan om Ringen-filmerna för att jag aldrig sett dem innan (det är tydligen en skandal), men jag somnar ju som vanligt i soffan typ femton gånger om och han blir inte ens sur haha. Såna här kvällar som man uppskattar otroligt mycket. Tack snälla du ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0