16 november - bra helg indeed

2014-11-16 @ 09:53:30
1. I'm drunk, I suppose
Inte för att helgen är slut än, men ändå haha. I fredags kom Veronica ner hit från Sundsvall! Vi lärde känna varandra 2008 när båda var extrema Tokio Hotel-fans, vi har träffats en gång innan jättesnabbt när Tokio Hotel spelade i Göteborg och sen har det inte blivit mer. Hur sjukt är det inte ändå att vi har känt varandra så länge och det inte blivit av att vi setts? Haha så himla roligt att det äntligen blev av!
 
Så i fredags åkte jag och Joline in till stan för att möta upp henne på stationen. Vi gick och fikade och var en kort runda på stan innan det var dags för Joline att åka till pappsen och vi åkte hem till Nybban. Vi käkade lite och förkrökade, och sen skulle vi in till Kalmar för att kolla när mina grappar i Going Home In A Bodybag spelade på Witten tillsammans med Headstoned och Skitarg. Dock missade vi tåget, och självklart strulade bussen så vi stod först och undrade vad fasen vi skulle göra när busschauffören sa att de skulle beställa en taxi åt oss. Vi blev sena och missade nästan hela Anton & Danne's spelning, haha så det var ju lite fail men det kommer fler gånger hoppas jag! Resten av kvällen flöt på iallafall och det var så jäkla kul att se så mycket metalheads på samma ställe, banden var bra som fan och jag drack öl och var allmänt nöjd. Sen drog vi på efterfest hos Rebecka och det var också asum.
 
 
 
Igår sov vi hela dagen kändes det som, så vi tog det bara jävligt lugnt. Gick ner till affären och köpte onyttigheter, sen gick vi hem och stekte kycklingfilé med pommes och bea, och sen kollade vi på nya säsongen av True Blood innan vi däckade. Och idag har jag varit uppe med tuppen, för jag behövde tvätta. Resten av dagen får vi se vad vi gör, Veronica åker hem senare idag. Det är ju svintråkigt att det ska vara så dåligt väder för det är ju inte direkt supermysigt att gå på stan då, så ja vi får väl se vad vi hittar på! Nu ska jag gå ner till tvätten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0