4 november - mer ducklips

2014-11-04 @ 12:43:00
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
 




































Hej kompisar! Det är så kul
att jag har återfått lite intresse för att göra sånt jag tycker är kul. Slutade ju
fotografera för flera år sen av oklar anledning. Jag vet faktiskt inte varför jag slutade, men jag tröttnade väl lite, fick slut på inspiration och idéer, och kände att jag aldrig utvecklades... Därför är det så kul nu när jag har fått tillbaka känslan igen. Mycket är väl tack vare Rebecka också, vi tänker likadant och har lika visioner om vad vi vill göra. Förr när jag verkligen var i mitt esse så var jag grymt mycket inne på modellfotografering med olika skruvade teman (för att jg gillar att göra udda grejer), men back in the days så var det väl ingen av mina kompisar som direkt var jätteintresserad av det som jag var. Så det blev helt enkelt att jag agerade modell själv och ställde upp kameran på stativ. Tog riktigt skumma bilder på den tiden haha, men det är roligt att kolla tillbaka på nu. 
 
Förra veckan åkte ju jag och Rebecka över till Öland för att fotografera henne lite höstigt/mystiskt vid några ruiner mitt ute i skogen (som vi aldrig hittade sen....) som jag berättade om. De bilderna är fortfarande inte klara redigeringsmässigt, så det ska jag göra idag. Sen imorgon ska vi ses igen, och då blir det blod-plåtning i badkaret! HAHA JAG VET det låter jättecreepy och kanske lite äckligt, Rebecka envisas med att jag ska vara med också men vi får väl se hur jag känner. Beror lite på hur vi löser det med att få upp kameran på stativ inne på Rebecka's trånga toalett + vilket humör jag är på, så det är sånt som man får se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0