22 oktober - bullonsdag

2014-10-22 @ 23:29:15
Inatt har jag lyckats med konststycket att sova i soffan hela natten. Vaknade strax innan kl 06 helt förvirrad, haha! Och vid halv åtta kom N hem från jobbet, så sov nån timme till innan jag klev upp.

Och medan herren har sovit idag, så har jag sysselsatt mig på bästa sätt - jag har bakat bullar! Det händer inte så ofta, är ju sån torsk på kladdkaka som typ alla vet vid detta laget. Ville dock göra bullarna lite roligare än jag brukar, så denna gången testade jag att "snurra" dem och de blev riktigt fina om jag får säga det själv!

Vädret idag har varit riktigt kallt och tråkigt med massa regn, så efter att N vaknade så har jag bara legat i soffan hela kvällen och kollat när han spelat Dead Space, vi har ätit och kollat film och nyss åkte han till jobbet. Ska försöka att inte somna i soffan ikväll haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0