29 oktober - att sakna någon så sjukt mycket

2014-10-29 @ 08:24:39



Världens bästa lilla människa, och jag saknar henne så sjukt när hon är hos sin pappa. Sitter och bläddrar igenom bilder på henne och blir nästan lite bölig, haha ÅÅÅHHH snuttan jag älskar dig så mycket!! Imorgon ses vi äntligen igen 💜


Jag sysselsätter mig alltid med massor när jag inte har henne hos mig, sitter jag hemma ensam så blir jag helt dum i huvudet. Åker antingen och hälsar på hos någon och sover oftast borta, eller så kommer någon till mig. En dag går bra, men då passar jag på att tvätta och städa så jag sitter sällan bara rakt upp och ner och bara låter dagen gå framför datorn liksom. Det är jävligt jobbigt att vara utan sitt lilla pyre...

Så ja, idag ska jag damma av min kamera och åka till Öland med Rebecka och fotografera lite vid en ödeby med gamla husruiner mitt ute i skogen. Det blir roligt och spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0