31 oktober - halloween

2014-10-31 @ 11:58:17
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Idag är det halloween! Har ju inte firat det på flera år faktiskt, lite synd på ett sätt för jag älskar ju att klä ut mig, men de senaste åren har det inte blivit av bara, pga gravid och förra året relativt nybliven moder så det var ju rätt naturligt att inte dra ut och partaja då haha. Blev däremot bjuden på jättestor halloween-fest detta året, men jag har Joline hos mig hela helgen så jag ska ha hemmamys istället och tända lite ljus och äta nåt gott. Har klätt upp henne i fladdermuströjan dagen till ära, haha! Ska bli roligt nästa år när hon är lite mer medveten, det är hon ju inte riktigt nu på samma sätt, så nästa år ska det pyntas fint! Då måste jag även ha en pumpajävel, så ledsen att jag inte har nån i år! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0