31 oktober - sneaky

2014-10-31 @ 11:40:43
5. Bilder
I onsdags tog Rebecka och jag hennes bil över till Öland för att fotografera i skogen. Planen var att köra till Österskog's ödeby där det tydligen finns ruiner från gamla gårdar mitt ute i skogen, men det var knepigare än vi räknat med att hitta dit då det som sagt faktiskt ligger mitt i skogen utan några exakta koordinater eller något. Vi hittade dock ett annat ödehus, men det vågade vi inte gå in i för det stod en skylt om att det fanns risk för ras. Vi nöjde oss till slut med en random stenmur bredvid en åker.
 
Helvete vilken bra plåtning vi hade! Vi insåg rätt snabbt att vi är ett bra team som fan, Rebecka var svinlätt att jobba med (kan ju bero på att hon modellat innan) så jag var jättenöjd bara pga det, och hon var kalasnöjd över bilderna. Det blev ju dock en hel del bilder, och jag har inte jättemycket tid att sitta vid datorn så det lär väl dröja några dagar innan jag har sållat ut de bästa och redigerat dem lite. Kan dock bjuda på ett oredigerat litet smakprov! 
 
 
 
Michael Kors var med ute på den öländska landsbygden, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0