5 oktober - Kalmar Tatueringsmässa 2014

2014-10-05 @ 19:06:02
1. I'm drunk, I suppose
Hej vänner! Jag har haft världens bästa helg. Glidit runt på tatueringsmässan med fina vänner och bästa snubben, kollat tatueringar, träffat roliga människor, lyssnat på bra musik och bara haft det kalasbra! Det kliade ordentligt i fingrarna att få göra fler nu när man gick runt och hörde surret från alla maskiner, haha! Idag är det söndag och jag har varvat ner lite nu ikväll med gårdagens pizza (Batman från pizzeria Amigo i Nybro är det enda rätta), nu har jag lite annat att göra men ville bara kika in och uppdatera er om helgen.
 
Och tack, tack, TACK till Nicklas som bjöd mig på detta som en dejt! Du är så jäkla bra. Jag har världens bästa snubbe 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0