8 oktober - höstmys

2014-10-08 @ 21:30:47
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Joline hann ju som sagt bli sjuk under helgen, så i måndags när jag hämtade henne struntade vi i att åka hem till Nybro och bosatte oss hos min fina farmor i Kalmar i två dagar istället. Då lilla pluttan har varit febrig till och från så har vi stannat hemma från inskolningen också och bara tagit det lugnt, lika bra det. Idag har hon varit bättre, men då ungarna ska vara feberfria i ett dygn innan de återvänder till förskolan så får jag hålla henne hemma imorgon också då hon inte varit helt hundra idag heller.
 
Istället har vi myst inomhus höstvädret, vilken storm det var inatt hörrni! Känns som att jag inte sovit ett skit inatt pga att det blåst så, dessutom Joline sover oroligt när hon är sjuk - är det inte mardrömmar hon vaknar av så är det sin snoriga näsa. Får ta igen min sömn i helgen haha! Nu sover avkomman för natten, så jag har tänt lite doftljus och tänkte skicka ut lite jobbansökningar innan jag sätter mig och kollar de avsnitten av Big Brother som jag missat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0