12 september - jag är en sann krigare

2014-09-12 @ 11:52:00
1. I'm drunk, I suppose
Var sjuk hela dagen igår. Idag med, för den delen. Låg bara i soffan hela dagen igår och förmådde mig inte att göra ett skit. Bara åt och åt och åt - mådde så jävla illa framåt kvällen sen pga att jag nästan uteslutande proppat i mig massa socker. Blä.
 
Men idag drog jag på mig Effektivitets-brallorna och trotsade min sjukdom. Mår ju dock ännu sämre nu men ibland får man fasen bara bita ihop! Har hunnit tvätta, och behövde köpa kattsand (asså VERKLIGEN) så jag var ju tyvärr tvungen att cykla ner till stan också. Puh. Idag ska jag hämta avkomman, och sen bär det av ut till mor i Dalen. Nu ska jag nog sätta igång med dagens första småätande. Det är farligt att ha hela frysen full av kakor....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0