19 september - Kalmar med lilla tösabiten

2014-09-19 @ 22:03:22
1. I'm drunk, I suppose
 
Började denna fredag med att kliva upp och göra scones till frukost åt mig och avkomman. Det gillade hon! Sen åkte vi till Kalmar och farmor fick agera barnvakt i en timme medan jag åkte och lämnade bilen ute hos mor i Dalen, och sen åkte vi hem idag. Vi har haft en mysig fredag!
 
Och just det, jag klippte mig själv idag också HAHA. Asså jag har gjort det en gång innan i mitt liv men det gick ju helt åt helvete, men nu kände jag att det verkligen var akut. Så jag tog min sysax, klippte längderna och klippte upp det, sen tog jag rakhyveln och tunnade ut det och klippte upp det ännu mer. Tror det gick bra faktiskt, det svåra är ju att se hur det ser ut baktill. Men jag har ju håret i sitt naturliga habitat oftast numera (dvs lockigt), så därför klippte jag upp det ganska ojämnt också så att om det nu skulle se helt hjärndött ut bakifrån så syns det förmodligen inte lika mycket när det är lockigt. Ska be någon ta en kik på det nån dag, litar inte på farmors omdöme där haha.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0