20 september - hemmalördag med avkomman

2014-09-20 @ 22:43:04
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Idag har vi hållt oss hemma i byn! Av någon okänd anledning vaknade madame på bild och var vansinnig redan vid frukosten, men så är det väl ibland. Hon har väl moderns morgonhumör heha. Vi åt frukost iallafall, sen gick vi ut och handlade och hälsade på ankorna på vägen hem. Tyvärr hade vi inget bröd med oss, men Joline älskar ju att bara stå och glo på ankorna i evigheter i vilket fall så det gjorde inte så mycket. Sen blev hon trött och somnade, jag pustade hemåt i värmen och la henne i sin säng och så gick jag och färgade håret en sista gång innan hon vaknade. Förkvällen spenderade vi med att städa - eller ja, JAG städade. 
 
Nu sover barnet igen, jag dricker lite kvällskaffe och funderar på att ta en liten knäckemacka innan jag går och sover. Godnatt alla fina, ta hand om er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0