22 september - monday morning

2014-09-22 @ 11:11:41
1. I'm drunk, I suppose
Tjipp och välkomna! Måndag och barnledig betyder sovmorgon och varma mackor till frukost FOK YE. Men lite nytta ska jag göra också tänkte jag, såsom att söka jobb och andra viktiga vuxengrejer. Blir ju väldigt lite gjort när jag har Joline numera, sen hon började gå har man fan inte en_enda_lugn_stund, det är bara massa spring efter henne. Jag har totalt gett upp att försöka hålla det snyggt och ordningssamt här hemma de dagarna hon är här, då hon nästan maniskt spenderar all tid inomhus med att inventera hela lägenheten. Brukar säga till folk när de kommer hit att om de ska använda nåt ur kökslådorna så måste det diskas först då slevarna spenderar mer tid på golvet än i lådorna på sin plats haha.... Åhh, saknar min lilla gullunge till döden! <333
 
Ja hörrni, så är det. Nu är det nydammsuget men har som sagt lite annat jag ska göra idag också. I eftermiddag packar jag min äkta Michael Kors-väska straight from Turkey (HAHA) och drar några mil norrut till hjärtat i ett par dagar. Bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0