Ny blogg!

2015-12-16 @ 23:08:01
Mina kära, härliga, underbara fans! Dagen har nu kommit då jag bryter denna blogg. Eller uppdateringen här, åtminstone. Anledningen är främst för att jag har hållt liv i denna bloggen så herrans många år, jag startade den 2008 (?) och mycket har hänt under dessa åren! Ni har fått följa med under stora delar av min resa från tonåring till ung vuxen och numera mamma, och inget gläder mig mer än att det otroligt nog funnits ett intresse i vad jag gör i mitt alldagliga lilla liv som jag själv anser ofta rätt ointressant och tråkigt. Men att ha en blogg så pass länge som jag har haft, innebär också att man förändras mycket och även om jag känner mig som samma person fortfarande så växer man otroligt mycket som person på åtta år.

Jag känner att jag vill ha en nystart, denna bloggen har betytt otroligt mycket för mig för jag har ventilerat ut mycket här under min senare tonår. Jag känner därför att jag vill gå vidare från denna bloggen och starta på något nytt. Jag kommer behålla bloggisen öppen ett tag till för er som kanske tittar in sporadiskt ibland (helt sjukt att en del gör det fortfarande, haha!), men sen kommer jag sätta lösenord på den och spara den som ett minne av mina forna år som skoltrött ungdom! Jag har mycket bilder och minnen här, men jag känner inte längre att jag vill dela dem med alla.

För några veckor sen startade jag en ny blogg på nouw.com, och det är även där ni kommer kunna följa mig i fortsättningen utöver Instagram, Facebook och Twitter. En ny tid i mitt liv annalkas och en ny blogg känns som en naturlig del i det hela. Jag vill passa på att tacka er som följt mig under dessa åren, för fina kommentarer som lett till nya vänskaper, och för pepp när jag varit depp. Bra och fina personer är ni. Och pallar ni inte följa med till nya bloggen så fattar jag det, för blogg är ju inte så trendigt längre och det är mycket enklare att scrolla igenom ett flöde med bilder och begränsat antal tecken än en wall of fucking text à la alla Harry Potter-böckerna tillsammans som jag håller på med just nu haha...

Puss på er! ~ Eder ödmjukaste emofilt


nouw.com/emofilten 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0