20 februari - det strålar så om dig, aldrig träffat nån som dig

2015-02-20 @ 12:49:14
Haaaaaa-LÅ! *ninja-hälsning* Minns ni Telia-reklamerna förr? Med dedär två tjejerna och pappan, haha. I en av dedär reklamerna sitter tjejerna och roar sig med att hälsa på olika sätt i telefonen, haha saknar dom gamla roliga reklamerna men allt sånt försvinner ju. Likadant med Ipren och "Ey glöm inte tanka hos björnen!"-Preem.... 

Hahaha asså skulle ju inte prata reklamer egentligen. Ville ju mest bara berätta att idag var första dagen denna veckan som jag vaknade och inte mådde som ett påkört rådjur. Joline är också lite bättre, men hon är så snuvig och täppt i näsan att hon sover dåligt som fan så vi var hemma idag med. Tar nya tag nästa vecka.

Just nu sitter vi på bussen på väg upp till Oskarshamn och fina Nicklas! Det är första gången för Joline, har inte blivit av att jag har släpat med mig henne upp tidigare pga jobbar jag så är han ledig och tvärtom, jag kan ju bara åka upp hit på helgerna och då jobbar han oftast så då har det inte känts som stor idé. Nu kan vi ju tyvärr inte ses så jätteofta längre när jag jobbar i veckorna heller, så nu fick det vara dags att ta med sig avkomman och utforska den norra delarna av länet. Vi ska hajka och grilla korv hela helgen...! (eller inte, för jag har smittat Nicklas med mina livsfarliga dagisbaciller + att det är melodifestivalen + jag ska njuta av att sova i en ordentlig säng så vi ska fan vara inomhus om jag får bestämma!)


Sömnigt barn för 20 min sen på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0