6 februari - ledig fredag

2015-02-06 @ 20:58:58
1. I'm drunk, I suppose
Ställde klockan på 04:30 idag för att förhoppningsvis få jobbförfrågan idag. Satt uppe till HALV ÅTTA när Joline vaknade, och när klockan blev nio insåg jag att det skulle bli en ledig dag. Aja. Inte mycket att göra åt! Men vi åt frukost och tog oss till Maxi för att hämta ut paket - min försenade födelsedagspresent från Frida! Och vilket paket det var... En sjuuukt snygg topp, choklad (såklart, det är ju mig vi pratar om haha), svart hårfärg OCHHH presentkort från SJ, så att jag ska kunna åka till Göteborg och hälsa på henne! Hur bra?! Blev så jävla glad!
 
 
 
 
 
Sen i eftermiddags hann jag och Jullan ta en fika med Rebecka och Anton innan vi gick hem och tog kvällen. Har parkerat min lilla röv i soffan nu med datorn, cola och lösgodis så snart är den väl inte så liten längre, men det är okej. Då får man köpa större kläder istället hiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0