8 februari - blåsig söndag

2015-02-08 @ 19:15:24
1. I'm drunk, I suppose
Ole tog Kalmar med storm bokstavligen - fan vad det har blåst idag. Tråkigt när det varit en sån fin och solig dag i övrigt, men man kan ju inte få allt här i livet!
 
Idag har jag rastat benen och gick ner till stan med avkomman för att möta upp Sofie och mata lite ankor. Joline tjöt högt av förtjusning över dessa larviga djur när de käkade frön som de fick av oss, och sen gick vi en liten promenad i parken innan vi gick och värmde oss på 4 Kök. 
 
Senare ikväll vet ingen vad som hände - Joline bröt ihop redan kl 18 över allt krig och elände i världen samt att Eric Saade vann Melodifestivalen igår... Åtminstone kunde man tro det med tanke på utbrottet hon fick, fast egentligen var hon bara ovanligt trött. Så madame fick lägga sig två timmar tidigare ikväll än vad hon normalt brukar göra, fast det gör inte så mycket när det ändå är dags för jobb och dagis imorgon. Detta betyder alltså att dis mama kan få utlopp för sitt pysselsug som jag har haft nu halva veckan men inte haft tid med. Har så mycket idéer på tavlor nu så jag knappt vet vart jag ska börja, men det reder nog ut sig. Bjuder på en bild från tidigare i veckan när avkomman såg ut som hajkare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0