10 januari - I'M ALIVE!

2015-01-10 @ 16:56:34
1. I'm drunk, I suppose
Hej kompisar!!!! Efter påtryckningar från diverse vänner och övriga människor om att jag uppdaterar så dåligt, så kände jag att nu får jag väl lov att skriva ett inlägg.
 
Ja vad har hänt sen sist? Det känns ju som att det har varit otroligt liknande veckor, men när jag tänker efter så har jag ju gjort lite av varje! Jag har varit i Köpenhamn med Nicklas, jag har nästan gjort klart min senaste gadd på låret, jag har varit på avkommans första luciafirande på dagis (helt bedårande!), jag har firat jul och nyår, och snart ska jag flytta. Mycket på gång!
 
 
 
Angående bloggen.... Ja hörrni, what about it? Jag har faktikt haft seriösa funderingar på om jag ska sluta blogga, iallafall här.
Jag startade den här bloggen i augusti 2008. Det är över sex år sen nu. Mycket har förändrats under denna tiden, ni har fått följa med mig på resan genom några otroligt händelserika år, men jag känner mig mer och mer redo för att lägga denna bloggen bakom mig nu. Mycket av det jag bloggat om är saker som tillhör en tidigare del av mitt liv, och en stor del av den här bloggen känns inte riktigt som mig längre. Det är svårt att sätta ord på, och det kanske bara är en övergående fas, men det är så jag känner i nuläget och det är en av anledningarna till att jag inte har uppdaterat på länge. Jag ska känna lite på det ett tag till och så får vi se. Jag har länge haft en dröm om att skriva en bok och har börjat klura allt mer på om jag kanske ska börja med den framöver. Göra nåt betydande med min tid. Gjorde även en tavla till Nicklas i julklapp som han blev jätteglad över och inte ens trodde att jag hade gjort själv när jag sa det, haha. Så jag vet inte, fick lite blodad tand och funderar på om jag skulle kunna göra någon verksamhet av det...
 
ELLERRRRRRR så återvänder jag hit när allt gått åt helvete och jag insett en gång för alla att jag är totalt talanglös hahahaha. Vi hörs när vi hörs! Puss och kram på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0