27 november - jag är tillbakaaaa!

2015-11-27 @ 23:09:12
Nio månader sedan mitt senaste blogginlägg, och det är förmodligen den längsta bloggpaus jag har haft. Kände för att dra ett gravidskämt här men insåg att det kanske finns de som blir förvirrade haha! Men livet kom emellan så att säga, och det kändes inte längre som att jag hade nåt särskilt att skriva om. Men nu, nu jäklar kompisar! Nu känner jag inspirationen här! Hade jag inte haft ett sovande barn bredvid hade jag spelat in ett fint, stimmigt videoklipp och lagt upp bara för att visa er att jag lever!


Vad har hänt sen senast då? 

- I våras mellanlandade jag ju hos min kära farmor i 2 månader innan jag fick min nuvarande lägenhet. Minns inte om jag meddelade er det, men det var en tillfällig lösning! Tur jag har lilla famå. Fick lägenheten i april iallafall, så det löste sig sen!

- Jag var på Bråvalla för första gången i mitt liv! Hallojken så kul det var. Vi var ett jättestort gäng som åkte ihop, men då jag och Nicklas var de enda i sällskapet som har den musiksmaken som vi har så sprang vi runt på området själva mest hela tiden för att hinna se alla band vi var intresserade av. Såg bl.a In Flames, All Time Low, Millencolin, Parkway Drive, Sabaton, Kent, KSMB, Muse.... Aaah det var magiska dagar alltså! 

- Har även blivit rödhårig. Igen. Men denna gången har jag faktiskt haft det i typ ett halvår och det är ju åtminstone 5 månader längre än vad jag har orkat med de två andra gångerna höhö. Jävla jobb med rött hår - färgbomber och skit... Nu ska jag snart byta färg igen dock, men det är hemligt för er på internet. Vet knappt själv vad det ska bli än. Kan iallafall lova er att det inte blir svart!

- Firat mitt barns 2-årsdag! Numera är hon en envis, energisk och sprudlande liten donna som lärt sig säga "faan" till min stora fasa. Jobbar på att få ur henne det. Lättare sagt än gjort....

- Firat ettårsdag med min man! WOHO! Vi käkade gott, drack rödtjut och hade köpt blommor till varandra haha!


Förutom detta, så har vi även köpt oss ett hus denna hösten. Ja ni läste rätt! Jag är helt lyrisk och det är i princip det enda jag går runt och tänker på numera - hur vi ska inreda, vad vi ska ha för färger på väggarna, hur Jolines rum ska se ut, hur skönt det ska bli att äntligen få bo ihop alla tre + våra tre odjur till katter.... Såna saker. Så efter nyår flyttar vi! Längtar så in i vassen! Hus liksom, hur många vuxenpoäng ger inte det? Typ tusen. 


Nu ska jag ta och sova lite tänkte jag. Kram på er kompisar! 

Skojig bild på mig och min avkomma för några veckor sen på Leo's Lekland. Ja jag har 18 dubbelhakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0