8 mars - ursäkta så djupt

2010-03-08 @ 18:34:40
1. I'm drunk, I suppose
Får väl ta och ursäkta så ödmjukast för detta inlägget då jag säkert uppfattades som en besserwisser, egocentrisk, självgod och alla andra såna där saker som är oförlåtliga.

Om man läser mellan raderna och känner mig så är det inga problem att förstå budskapet och dissen till en del idioter som det inlägget var riktat till, samt hyllningen till mina äkta vänner som alltid ställer upp för mig när jag går igenom svåra perioder som man inte behöver nämna offentligt i en blogg.

Ni andra som står utanför det kanske uppfattar mig som uppmärksamhetssökande, vilket jag kan förstå då texten är ganska flummig egentligen.

Jag tänker inte dra en snyfthistoria för då lär det väl säkert bli ännu värre, men meningen med inlägget var för att hylla mina vänner som sagt och att dissa idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0